Simboliai

Google Adwords privalumai verslui

Google Adwords reklamos platforma yra viena populiariausių šiuo metu pasaulyje. Kitaip tariant, pasaulis jau suprato, jog viena iš naudingiausių marketingo priemonių yra reklama Google. Verslininkus žavi sistemos paprastumas ir efektyvumas. O veikimo principas itin logiškas:

  • Potencialūs klientai Google paieškos sistemoje ieško juos dominančios informacijos, prekių ar paslaugų. Paieškai jie naudoja specifinius raktažodžius.
  • Jei raktažodžiai, kuriuos naudoja potencialūs klientai sutampa su jūsų Google Adwords rodomų skelbimų raktažodžiais, tuomet jūsų skelbimai rodomi aukščiau organinės paieškos rezultatų.
  • Kuomet paspaudžiama ant reklamos, potencialūs klientai patenka į jūsų tinklalapį ir gali gauti daugiau informacijos ar įsigyti siūlomą paslaugą ar prekę.

Šis veiklos principas leidžia pasiekti išties gerų rezultatų, o kodėl dar Google reklamos pasiūlymas yra vertas dėmesio, kodėl tai vertinga ir efektyvi reklamos platforma? Kompanija Buk-pirmas pateikia net kelias priežastis.

Lengvai matuojamas efektyvumas

Prisimenate seną marketingistų posakį „Puse pinigų iššvaisčiau, tik problema ta, jog nežinau kurią pusę“? Tai rinkodaros realybė, dažnai naudojantis įvairiais rinkodaros kanalais sudėtinga nustatyti kiek realiai kampanija buvo efektyvi. Naudojantis Google Adwords reklama, yra gana lengva pamatuoti, kadangi tinklalapio lankomumo statistika iš karto parodo kokia yra potencialių klientų reakcija į skelbimus – ar yra lankomumas, ar yra pirkimai, kokia konversija ir pan.

Efektyvi kainodara

Vienas iš svarbiausių Google reklamos privalumų – moki tik už tai ką gauni. Kainuoja realus paspaudimas ir kliento atvedimas į tinklalapį. Taip pat biudžeto dienai nustatymas leidžia kontroliuoti kiek išleidžiama kasdien. Optimizuojant reklaminę kampaniją, vieno paspaudimo kaina mažėja, taigi nėra fiksuotos kainos, kainos dydis priklauso nuo konkurencijos ir jūsų įdėto darbo.

Didžiausias potencialių klientų pritraukimas

Google paieškos tikslas pateikti kuo tikslesnius paieškos rezultatus, tad ir rodoma reklama yra tik susijusi su paieškos rezultatais. Google Adwords reklama rodoma tik tiems, kurie ieško su jūsų verslu susijusių raktažodžių. Be to, kuriant reklamos kampaniją galima susiaurinti parametrus, kam rodoma reklama. Pirmiausia, nustatoma geografinė lokacija, vietovė, kurioje rodoma reklama. Pavyzdžiui, ar norite, kad rodyti reklamą Lietuvoje, o gal norite, jog ji būtų matoma ir emigrantams Airijoje, Norvegijoje? Šioje situacijoje naudinga nustatyti ir kalbą, kuria turėtų kalbėti reklamą matantis žmogus. Reklamoje galima nustatyti ir laiką, kada rodoma reklama. Galbūt jūsų produktas toks, apie kurį žmonės pagalvoja prieš miegą, o gal tik darbo dienos metu? Galite nustatyti skelbimo rodymo tvarkaraštį – tai padės sutaupyti pinigų, nes reklama bus rodoma tik jums aktualiu laiku.

Panašūs straipsniai: